Oliebollen en meer..

Datumzaterdag 27 december
Tijd11:00-17:00
LocatieHalte, Oudestraat 219

Wij als JVODS willen u/jullie van harte uitnodigen op zaterdag 27 december in de Halte, Oudestraat 219. De dag begint om 11:00 uur en eindigt om 17:00. In de Halte kunt u gezellig iets eten en wat drinken. Verder is er zoal iets georganiseerd voor de kinderen, kunt u op de foto en kunt u loten kopen waarmee u kans maakt om iets te winnen. We zouden het erg leuk en gezellig vinden als u/jij langskomt op deze dag. Al het geld wat we ophalen is bestemd voor het project van onze werkvakantie, en dus niet voor de reis er naar toe.
Tijdens deze dag verkopen we ook net als voorgaande jaren oliebollen die 5 euro kosten per 10 oliebollen. Deze oliebollen kunt u bestellen, zodat ze bij u thuis worden afgeleverd op 27 december. Bestellen kan door te mailen naarbrc@jvods.nl of door de bestellijsten die in de kerk liggen in te leveren bij de dozen in de kerk. De oliebollen zijn ook op 27 december in de Halte te verkrijgen. We lopen ook huis-aan-huis, maar dit zal maar in een klein gebied van Kampen zijn. Dus als u oliebollen wilt kunt u ze het best bestellen!