Kerkradio

Via de kerkradio kunnen oudere en zieke gemeenteleden verbonden blijven met onze gemeente. Met het huidige systeem is het mogelijk om elke zondag naar de gewenste kerkdienst te luisteren. Het kastje zendt via zes kanalen de diensten uit onze vier Hervormde kerken uit en daarnaast de diensten uit de Westerkerk en Burgwalkerk. Wie graag kerkradio wil, kan daarvoor contact opnemen met de betreffende wijkdiaken.

Deze mogelijkheid is bedoeld voor mensen die de computer moeilijk vinden.

Op dinsdagavond is er een meditatie en een verzoeknummer programma, en op zondag kunt u de kerkdiensten mee luisteren

Ook is er de mogelijkheid om via internet/PC/tablet/telefoon kerkdiensten (in heel Nederland)  of de kerkradio uitzending mee luisteren, u kunt via de site www.kerkomroep.nl kiezen voor Broederkerk en dan voor de dinsdag uitzending van 19.00 – 20.00 uur kiezen, of de kerk in welke plaats dan ook.

Een aanrader is om de app ,,kerkomroep’’ te downloaden zodat u via PC, tablet of telefoon mee kunt luisteren live of via het archief waar u ook bent.

Voor financiële vragen m.b.t. de kerkradio (betaling, incasso, e.d.) kunt u contact met ons opnemen en ook voor het aanvragen  en opzeggen van een kastje, dit kan via kerkradiokampen@gmail.com.
Voor andere zaken verzoeken wij u contact op te nemen met de wijkdiaken.