Kerkelijk bureau

Het kerkelijk bureau voert de leden- en financiële administratie uit. U kunt er terecht voor informatie over o.a. het bespreken van ruimtes in kerken en kerkelijke gebouwen voor bijeenkomsten, trouw- en rouwdiensten, het regelen van de kerkelijke bijdrage, het kopen van collectebonnen en het doorgeven van wijzigingen m.b.t de ledenadministratie. Dat  laatste is vooral van belang, omdat niet alle gegevens via de burgerlijke overheid binnenkomen. Het kerkelijk bureau ontvangt dus graag uw gegevens bij wijzigingen wat betreftverhuizing, geboorte, huwelijk en overlijden.

Bezoekadres:
Botermarkt 6
8261 GR Kampen

Telefoon:

Openingstijden:
maandagmorgen
van 9.00 uur tot 12.00 uur
Telefonisch zijn we bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 9 tot 12 uur.

Bankrekening voor Kerkbalans 2020 (vrijwillige bijdrage)
NL63 RABO 0373 723 431

Meer weten over de beëindiging van de service op overstapnummers van de SKG? klik hier.

Kerken:
Bovenkerk, Koornmarkt 28, 8261 JX Kampen 038 3316455
Broederkerk, Broederstraat 16, 8261 GP Kampen 038 3338238
Open Hof, Lelystraat 49, 8265 BB Kampen 038 3316144

Informatie over Kerkbalans 2020: klik hier.

Kerkelijk Bureau rondom de feestdagen

Zie evt. informatie op de homepage.

Vooruit betalen vrijwillige bijdrage 2022
Om zeker te weten dat dit door de bank nog in 2021 wordt verwerkt, is het advies dit
vóór 21 december a.s. te regelen o.v.v. uw registratienummer en “2022”.
CvK Protestantse Gemeente Kampen actie Kerkbalans NL63 RABO 0373723431

Kerkbalans
Vragen over kerkbalans / kerkelijke bijdrage : kerkbalans@pgkampen.nl

Abonnementsprijs MOZAiek

Een abonnement op ‘MOZAiek’ kost € 22,50 als u in de stad woont. Postabonnees betalen € 30.U kunt  een korting van € 2,50 krijgen als u voor het abonnementsgeld een doorlopende incassomachtiging afgeeft. Mail administratiemozaiek@pgkampen.nl voor nieuwe abonnementen, opzegging abonnement of een adreswijziging.

Daarvoor kunt u onderstaand formulier invullen en bezorgen bij het kerkelijk bureau, Botermarkt 6, 8261 GR  KAMPEN, of scannen en mailen naar: administratiemozaiek@pgkampen.nl

Het kan zijn dat u hiervoor al eerder een incassomachtiging hebt afgegeven. In dat geval hoeft u dit formulier niet nog een keer in te vullen.

Het abonnementsgeld wordt voor het eerst rond 25 maart  van uw rekening afgeschreven. Bent u nog geen abonnee en wilt u toch graag het kerkblad ontvangen, dan kunt u voor aanmelding ook dit formulier gebruiken. Vermeld dan op het formulier dat het om een nieuw abonnement gaat.

machtigingsformulier:incassomachtigingsformulier
Via onderstaand formulier kunt u contact opnemen met het kerkelijk bureau.

Contactformulier

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.