Bijbelmarathon

Datummaandag 17 november
Tijd07.30
LocatieLutherse Kerk

Inmiddels hebben velen zich opgegeven om in de week van 17-22 november voor te lezen uit de nieuwste Bijbelvertaling van het NBG: de Bijbel in Gewone Taal, waarvan het eerste exemplaar op 1 oktober is uitgereikt aan koning Willem Alexander. Inmiddels is de eerste oplage van 65.000 exemplaren uitverkocht. Driehonderd mensen lezen ieder twee keer tien minuten voor uit deze prachtige vertaling. Op 17 november zullen burgemeester Bort Koelewijn en zijn vrouw Anneke als eersten gaan lezen, nadat de burgemeester om 07.30 uur de Bijbelmarathon feestelijk heeft geopend.

Elke dag wordt er non-stop doorgelezen van ’s morgens 08.00 uur tot ’s avonds 22.00 uur en iedere morgen om 07.30 begint één van de voorgangers uit Kampen de Bijbellezing met een korte overdenking. Iedereen is van harte welkom om te luisteren naar het oude Woord in een nieuw jasje. De deuren van de Lutherse Kerk aan de Burgwal staan de hele dag voor u open.