Westerkerk

Naar de website van de Westerkerk? Klik hier.

We zijn aangeraakt door de liefde van God in Jezus Christus. Zijn liefde zet ons in beweging!

Wijkgemeente A is nog volop in ontwikkeling. De herstructurering van de Hervormde Gemeente Kampen biedt volop kansen om ons gemeente-zijn opnieuw vorm te geven. Wat we in ieder geval belangrijk vinden, is dat we op een eigentijdse manier dicht bij het Evangelie van Jezus Christus blijven. We sporen elkaar aan om niet alleen op zondag het geloof te beleven, maar om Jezus Christus in heel ons leven te volgen.

De kerkdienst op zondagochtend (aanvang net even voor half tien) is een viering voor de hele gemeente. Er is oppas voor de allerkleinsten, er is kindernevendienst voor kinderen t/m groep 6 van de basisschool. De eerste zondag van de maand is er Tienerkerk voor de oudere kinderen. De zondagmiddagdienst (aanvang 17.00 uur) wordt afwisselend in de Broederkerk en de Westerkerk gehouden. Hier ligt de nadruk meer op samen leren.

De verschillende Bijbelkringen en toerustingsactiviteiten zijn een goede manier om elkaar beter te leren kennen en om te groeien in het geloof. Er zijn al verschillende kringen en activiteiten. We zijn druk bezig om dit nog meer gestalte te geven.

We vinden het belangrijk om duidelijk zichtbaar te zijn in de stad Kampen. Daar waar nood is, proberen we te helpen. We zijn aanspreekbaar op wat we geloven. Ook hier valt voor ons gevoel nog een wereld te winnen, maar de eerste aanzetten zijn er!

Wil je meer informatie over onze wijkgemeente, of wil je je melden als nieuw lid? Neem dan contact op met een van de predikanten:

Ds. Feike Verboom

dsfverboom@gmail.com