Kinderoppas (wijk B)

Tijdens de ochtenddiensten in de Broederkerk is er kinderoppas aanwezig. De kinderoppas is voor kinderen van 0 tot en met 3 jaar. De kinderoppas is in de Broederkerk zelf, in de Botermarktzaal (1e verdieping).

Het belangrijkste voor uw kind is dat er tijdens de oppas genoeg aandacht, rust en een warme sfeer aanwezig is. Er wordt elke zondagmorgen dan ook alles aan gedaan om dit uw kind te kunnen bieden, zodat uw kind zich veilig en op zijn of haar gemak voelt.

Om de oppas zo goed mogelijk te laten functioneren, staan hieronder voor u als ouders een aantal aandachtspunten vermeldt:

• Breng uw kind op tijd, zodat alles ordelijk en in rust verloopt; uiterlijk 9.20 uur;
  • Breng uw kind met een minimum aantal gezinsleden naar de oppaszaal;
  • Jassen kunnen worden opgehangen in de ruimte voor de keuken/garderobe;
  • Ook kinderwagens en buggy’s die tijdens de dienst niet gebruikt worden graag in de garderobe plaatsen;
  • Eventuele tassen en bekers dienen voorzien te zijn van een naam;
  • Bij binnenkomst kunt u bijzonderheden vertellen aan de hoofdoppasser;
  • Bij binnenkomst krijgt uw kind een sticker  waarop de naam van uw kind wordt geschreven;
  • Bij binnenkomst wordt de naam van uw kind opgeschreven in een schrift, zodat bekend is welke kinderen in de ruimte zijn (i.v.m. calamiteiten)

Wilt u hier rekening mee houden? Zo maken we met elkaar een goed functionerende oppasdienst, zodat ook de allerkleinsten zich een plekje weten in Gods huis!

Alvast bedankt!

Voor vragen en opmerkingen kunt u een email sturen naar: oppaswijkb@outlook.com

Paulien Kaptijn
Johanna Steen Redeker