Meisjesclub ‘Talitha’

Voor tieners in de leeftijd van 8 tot 12 jaar. Eén keer in de twee weken op dinsdagavond in de Broederkerk.

Christelclub

Voor kinderen van groep 1 t/m 4 van de basisschool; een kinderclub om iets mee te geven van het geloof. Vrijdagmiddag 14.00-15.15u in het Noorderlicht.  Informatie: Hennie Weijs (038-3338972) whweijs@home.nl.

Jongensclub ‘Benjamin’

Voor jongens in de leeftijd van 7 tot 12 jaar. Eén keer in de twee weken op de vrijdagavond in de Broederkerk, Broederweg 16

Jeugdclubs ‘Jonathan’

Alle clubs worden gegeven in het Noorderlicht. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Mw. H. Bosman-Paddinge, telefoonnummer 038 – 332 66 23 of bekijk de website van CJV De Riette

Tienerclub ‘Genesis’

Voor tieners in de leeftijd van 12 tot 16 jaar. Eén keer in de twee weken in ‘De Halte’ Oudestraat 219.

Try Out

Try Out is een christelijke stichting (voormalig stichting ’t Roodborstje) die namens de Hervormde Kerk ongeveer 3 a 4 activiteiten per jaar organiseert, meestal in vakanties. Deze activiteiten zijn voor kids van 6 tot 10 jaar en voor tieners van 10 tot ongeveer 15 jaar oud.
Wij hebben geen vaste verblijfplaats dus elke keer wordt er weer iets op een andere plek in Kampen georganiseerd.
Alle jongens en meiden die willen komen zijn van harte welkom! Neem ook zeker een vriend of vriendin mee!
Houdt voor activiteiten onze facebook-pagina in de gaten! https://www.facebook.com/Try-Out-993295117383216/

Groeten,
de leiding