Orgelconcert Evert van de Veen

Datumzaterdag 10 november
Tijd20:00
LocatieDe Bovenkerk

Feestelijk-orgelconcert-Evert-van-de-VeenEvert van de Veen speelt koraalbewerkingen van Kamper organisten

Op zaterdag 10 November geeft organist Evert van de Veen een feestelijk orgelconcert in de Bovenkerk te Kampen. Tijdens dit concert zal hij koraalbewerkingen spelen van Kamper organisten.

Kamper organisten

Kampen heeft een rijke historie op het gebied van orgelmuziek en van organisten. Dat bracht Evert van de Veen op het idee om een concertprogramma samen te stellen met koraalbewerkingen van organisten die in verschillende kerken in Kampen werkzaam zijn geweest of dat nog zijn.
De eerste en de laatste koraalbewerking die tijdens dit concert zullen klinken zullen worden afgesloten met samenzang.

Het concert van 10 November

De voorverkoop om plaatsen te reserveren voor het concert van 10 november is reeds van start gegaan. Voor informatie over de voorverkoop zie www.evertvandeveen.nl.
U kunt ook reserveren via tel. nr. 0342-475397 of 06-27441103
De aanvang van het concert is om 20.00 uur. De deuren van de Bovenkerk gaan om 19.30 uur open.