Concert Passie Pasen

Tijd19.00 u
LocatieGrote of St. Nicolaaskerk, Elburg

Koren en instrumentale ensembles musiceren naar Pasen in Grote Kerk te Elburg

De Bethelzangers (Lelystad) o.l.v. Niels Adema en jongerenkoor Omnia Cum Deo (Kampen) o.l.v. Harry Dekker musiceren op zaterdagavond 21 maart in de Grote Kerk te Elburg. De instrumentale ensembles Creâte Cantus (Genemuiden) en Animato (IJsselmuiden) o.l.v. Ton Adema verlenen eveneens hun medewerking. De kerk is open vanaf 19.00 uur en vanaf 19.20 uur is er samenzang en worden er Paasliederen gezongen. Om 19.30 uur zal de avond worden geopend. Gedurende de avond worden er, naast psalmen en gezangen, ook verschillende werken van o.a. J.S. Bach, G.F. Händel, Billy Sprague en Niles Borop uitgevoerd.

U wordt van harte uitgenodigd om deze avond bij te wonen. De toegang is gratis. Er wordt een collecte gehouden ter bestrijding van de onkosten.