MET CHRISTUS VERBONDEN, Leven uit doop en avondmaal in de Vroege Kerk

Datumzaterdag 13 februari
Tijd19:15
LocatieLEMKERZAAL

Op D.V. 13 februari, ’s avonds om 19.15 uur in de LEMKERZAAL organiseert de Stichting Bijbeluitleg Vroege Kerk een thema-avond over ‘Levensheiliging’ in de kerk van Antiochie. Dit naar aanleiding van de recente publicatie van het nieuwe boek ‘MET CHRISTUS VERBONDEN Leven uit doop en avondmaal in de Vroege Kerk.’ Ds. J. Harteman hoopt kort in te gaan op het thema LEVENSHEILIGING, dr. M.A. van Willigen hoopt deze avond te spreken over levensheiliging in Antiochie. Het koor MAGNIFICAT o.l.v. Margreeth Verboom zal hoogtepunten uit de liturgische koormuziek ten gehore brengen. De toegang is vrij en u bent allen van harte welkom vanaf 19.00 uur. Het boek is deze avond ook gewoon verkrijgbaar in de Lemkerzaal. (De kosten bedragen 14.95 euro. Hiermee steunt u het werk van de Stichting.)

klik hier voor poster