Workshop KCZB

Datumzaterdag 1 juli
Tijd13.30 - 17.45 u
LocatieBlekerweg 1a, IJsselmuiden, Koornmarkt 28 Kampen

Een leven lang zingen          …. een brug naar een muzikale toekomst …..

Uitnodiging voor de introductie van de nieuwe unieke KCZB methode voor zangers

WORKSHOP
Op zaterdag 1 juli organiseert de KCZB een workshop waarin een nieuwe unieke methode  zal worden gepresenteerd. Deze workshop wordt gegeven door Rintje te Wies, auteur van deze methode. Hij gaat met de deelnemers op een praktische en muzikale manier aan het werk en laat zo de deelnemers kennismaken met zijn visie en zijn manier van werken. De workshop is bedoeld voor dirigenten en/of bestuursleden van kinderkoren en voor iedereen die meer wil zingen vanaf het notenbeeld!  Plaats van handeling is het prachtige Muziekgebouw van het Kampen Boys Choir. Deze locatie bevindt zich op 5 minuten lopen vanaf het NS station in Kampen.

CONCERT
Aansluitend aan de workshop laten we de jongens die met deze methode zijn opgegroeid aan het woord en nodigen we u graag uit voor het concert door het Kampen Boys Choir en het Roder Jongenskoor in de Bovenkerk van Kampen. Beide koren staan onder leiding van Rintje te Wies. Op het programma staan prachtige Engelse koorwerken uit diverse stijlperioden. Van het Muziekgebouw naar de Bovenkerk is het zo’n 10 minuten lopen.

TIJDEN
Het schema voor deze dag ziet er als volgt uit:

13.30 – 14.00 uur: ontvangst in het Muziekgebouw met koffie/thee

14.00 – 15.15 uur: workshop over de methode ‘Een Leven Lang Zingen’

15.15 – 16.00 uur: de deelnemers verplaatsen zich naar de Bovenkerk

16.00 – 17.00 uur: concert in de Bovenkerk

17.00 – 17.45 uur: mogelijkheid tot napraten met zangers en dirigent

KOSTEN
Deelname aan de workshop is gratis. Bezoekers betalen € 10,- voor het concert. Kinderen tot 14 jaar hebben gratis entree.

ADRESSEN: Muziekgebouw Kamper Boys Blekerweg 1a IJsselmuiden  ( minuten lopen naar de Bovenkerk)
Bovenkerk Koornmarkt 28 Kampen.

AANMELDEN
Wilt u graag deelnemen aan de workshop, u kunt zich aanmelden via: secretariaat.kczb.rcnoord@gmail.com